aejbullarna

Alla inlägg den 3 oktober 2013

Av AEJ Bullarna - 3 oktober 2013 16:10

Hööj allihopa!!

Jag kollade nyss på Hööks och Horze hemsida för att se lite nya saker som komemr ut nu under hösten. Jag hittade massor med saker jag ebhöver både saker till mig, ryktsaker och grimmor. Kolla här.. 

 Detta super fina och söta Schabraket till Bullen. Om et finns lite större eftersom hon är ganska bullig.. haha 

    Super fin jacka som man kan ha i stallet. 

    Läder chaps... vill så gärna ha dem... Kostar lagom och jag har velat ha dem läänge.

  Rött och fint schabrak

   Man och Svans borste... behövs akut eftersom här hemma e det aldrig så att vi inte behöver en hårborste så jag får väl köpa en. 

   En sån här grimma som jag tycker är JÄTTE söt. Helst i svart... 

Hoppas ni gillade sakerna. 

/// Anna

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards