aejbullarna

Direktlänk till inlägg 17 januari 2014

RIdningen

Av AEJ Bullarna - 17 januari 2014 19:48

Heej allihopa!

Jag red då Bullen och vi hade dressyr. Eftersom samma tjej som red henne förra fredagen innan mig hade ridit henne också idag var hon lat... Och det fick mig inte att vara så sammarbetsvillig i övningar vi gjorde. 

Övningen vi gjorde var att vi skulle rida på en fyrkant i stället för volt och det fanns koner vid varje hörn av fyrkanten och vid varje kon skulle vi göra en framdelsvändning. Bullen ville inte alls göra det eller så var det kanske att jag gav fel komando. Men men... jag försökte iaf. Eftersom jag hade lite längre läder en vanligt var det lite svårt att galoppera och samtidigt trycka ner hälen men det gick faktiskt. 

Jag är iaf ganska nöjd över lektionen. 


Imorgon på morgonen kommer ett inlägg med svaret på en fråga jag oftast brukar få oc som jag också nu fått i en kommentar här på bloggen. 

Håll koll jaoo! 

 

/// Anna


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 14:45

Igår var typ en heldag i stallet hihi. Jag skötte Bullen och onion med Julia:) Dom var Lika gullig som vanligt^^ Sen städade jag mitt skåp och smörjde mina ridstövlar. Idag är det hoppning med Fairy men här kommer Lite bilder från igår: [Bild] ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 24 januari 2014 11:21


Heej allihopa! Just nu vet jag verkligen inte hur det känns inom mig. Men jag är faktiskt inte så glad måste jag erkänna. Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle rida på måndag för att jag ville så gärna rida för ulrika men nu har det hänt någ...

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards