aejbullarna

Direktlänk till inlägg 18 januari 2014

Ridkläder under skötningen

Av AEJ Bullarna - 18 januari 2014 10:15

Heej allihopa! 

Frågan jag pratade om i inlägget jag skrev igår är denna: 

Varför har du på dig ridkläder om du bara ska sköta?

 

Jag har faktiskt ett svar till denna frågan... Det är såhär att på min ridskola så kan det ibland vara så att det finns en häst/ponny som inte blivit riden och då kan det vara så att någon komemr och frågar dig om du kan rida den. Eftersom jag älskar att rida och göra det vilken tid som hälst och i alla väder hade jag absolut aldrig tackat nej. Och en gång hände det faktiskt mig att jag blev frågad om jag kunde rida men jag hade tyvärr på mig mjukisbyxor och jag kunde inte rida barbacka. Så det var synd. 

Också för att jag orkar inte ha på mig andra kläder och smutsa ner andra kläder som jag kanske använder vardgligen. Jo, ja såklart tvättar jag mina kläder men jag tror jag håller mig vid ridkläder om jag är i stallet. 


Bra fråga och jag hoppas också det blev ett bra svar   

/// Anna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 14:45

Igår var typ en heldag i stallet hihi. Jag skötte Bullen och onion med Julia:) Dom var Lika gullig som vanligt^^ Sen städade jag mitt skåp och smörjde mina ridstövlar. Idag är det hoppning med Fairy men här kommer Lite bilder från igår: [Bild] ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 24 januari 2014 11:21


Heej allihopa! Just nu vet jag verkligen inte hur det känns inom mig. Men jag är faktiskt inte så glad måste jag erkänna. Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle rida på måndag för att jag ville så gärna rida för ulrika men nu har det hänt någ...

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards