aejbullarna

Alla inlägg under september 2013

Av AEJ Bullarna - 29 september 2013 21:02

Hööj allihopa!! 

Idag tävlade jag Bullen och det gick riktigt bra. Jag fick 4 fel för att hon rev ett hinder. Men jag e riktigt nöjd med henne och det var ju vår första start tsm i hoppning. 
Julia, en tjej och Stina fotade lite så här kommer lite bilder. 


       


Efter när jag skulle skritta av.. 

     

Av AEJ Bullarna - 29 september 2013 11:01

Hööj allihopa!!

Idag ska massor med saker fixas så kl 1 sticker jag till stallet och så ska jag börja med att putsa Bullens träns så att det hinner torka innan jag ska tävla och så skajag också byta pannband. 

Efter det ska jag.... börja göra henne ren och fin och byta schabrak på henne. 

Sen bir et dags för knopparna som hon ska ha i manen och som tur var får jag hjälp av bästa Sara och Elin så det e ganska chill. 

Jag ska ju tävla först av alla och om jag ska få en lång framhoppning får jag vara klar så fort som möjligt. 

Sen e det samling och efter det tor jag jag ska ner och framhoppa. 

Hoppas det verkligen går bra. Ni som rider på samma ridskola får gärna komma och kolla. Jag tror att ja startar runt 3 tiden. 

Elin fotar och sen kommer bilderna upp här. 

 

/// Anna 


Av AEJ Bullarna - 28 september 2013 23:13

Hej det var ett jättekul kalas för att de hade fått en ny katt som hette loppan och hon var fortfarande unge den var skitsöt.
Här kommer några bilder som Frida tig med min mobil

[Bild]

Av AEJ Bullarna - 28 september 2013 18:50

Hööj allihopa!

Som ni redan vet är det tväling som gäller imorgon för mig och Bullen. 

Jag hoppar runt 70 tror jag.. e inte säker men något runt det. 

Jag har inte hoppat bullen på jätte länge och jag hoppas verkligen attd et komemr gå bra. 

Men jag hade ju upphöjda bommar med henne och det blev som ett hinder och hon svängde åt sidan ett par gånger men jag vet ju att hon kommer göra det så jag får vara bestämd med mina skänklar och hålla igång så att hon inte hinner svänga. 

Jag startar först i klass Lätt C 1 och jag är såå nerös att jag ska glömma banan.. 

Ni får bilder och en massor med mer uppdatering imorgon. 

Mycket ska fixas imorgon i stallet och Bullen ska bli fin. 

Alltså kommer jag vara i stallet en massor så det blir nog inte så mycket bloggning för min del. 

 

/// Anna 

Ask

Av AEJ Bullarna - 28 september 2013 10:06

Hej alla just nu sitter jag och gör inget följde med pappa på ishockeyn han ska spela sen ska mamma hämta mig så ska vi köpa med fika hem senare på kvällen ska vi till min nästkusin som heter Frida för hon ska typ ha kalas så eftersom jag har så tråkigt kan ni ställa frågor till mig på ask
Ask.fm/juliaabackman
Snälla hej då kommer ett inlägg ikväll om vad hon har fått för presenter osv

Av AEJ Bullarna - 27 september 2013 20:31

Idag fick jag inte Bullen på ridlektionen utan jag fick en annan ponny som heter Popeye. Det är en ponny som är väldigt snäll men han har verkligen.tröttnat på alla småbarn och på ridskolan så han kan va lite sur i stallet och lat inom.ridningen men iaf så var vi ute och hoppade på terrängen och det gick bra och han.tog lite konstiga språng och på en upphöjd stock sprang han åt sidan.

Av AEJ Bullarna - 27 september 2013 20:17

Hej
Vi undrar vad ni tycker är kul att läsa om gillar ni
Videor
Långa texter
Onion
Wera
Fairy
Maggan
Skolan
Bilder

Av AEJ Bullarna - 27 september 2013 09:24

Hööj allihopa!
Snart hoppar jag på bussen och sticker till skolan. Efter skolan står det hoppning på schemat idag. Jag ska hoppa bullen så vi får hoppas på det bästa. Om någon kan fota blir det bilder sen.

/// Anna

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards