aejbullarna

Alla inlägg den 8 oktober 2013

Av AEJ Bullarna - 8 oktober 2013 10:49

Hööj allihopa!

Igår hade jag både Bullen och Onion att sköta och det gjorde jag. 

Jag måste träna Bullen MYCKET mer på frihetsdressyr kan jag säga. Hon fokuserade inte alls på mig och gick och luktade på bajs ist elr så gick hon till andra personer. Inte bra... 

Men hon var mysig och faktiskt förrut fick man ABSOLUT inte pussa henne på mulen men nu kan jag mycket mer. Inte alltid men igår fick jag ganska många pussar. 

Skötte också Onion och han var mysig som vanligt. Han var ganska ren men jag skötte det som behövdes. Jag fick hjälp av Julia och Sara att sköta dem båda. 

Sen blev det lite photoshoot med Onion. Lite bilder komemr här

       

/// Anna 

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards