aejbullarna

Alla inlägg den 12 december 2013

Av AEJ Bullarna - 12 december 2013 20:26

Hööj allihopa!

igår var jag i stallet för att vara lite med vänner och Elin red Bullen så jag fotade henne. Jag tyckte det gick väldigt bra om man tänker på att hon red barbacka (utan sadel). Vi hade det riktigt roligt och vi tog massor med fina bilder på Elin och Bullen. Dem kanske komemr upp med tiden. 


Idag var jag i stallet och skötte både Bullen och Onion eftersom bästa Elin har gett mig hennes torsdag på Bullen. 

Dem var inte så skitiga så därför blev det inte en så lång skötning. Bullen skötte jag i bara...20 minuter och Onion kanske en halvtimme. Jag hade kameran med så det blev fin fina bilder. Nonno tog några bilder på Onion och mig och lite på Bullen också. Men nu bjuder jag på en bild från igår som jag tog själv med Bullen på Elins mobil. 

 

Världens finaste Bulle!! 

/// Anna

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards