aejbullarna

Alla inlägg den 16 december 2013

Av AEJ Bullarna - 16 december 2013 22:14

Hööj allihopa!

Under jullovet komemr jag inte vara aktiv i skrivandet på bloggningen. Idag var det min sista skötninge för året och det känns hemskt egentligen att skriva så även om det inte alls är många dagar kvar tills detta året slutar. men men... Jag och Elin hade det riktigt roligt i stallet. Vi pyntade till Bullen så att hon också får lite julstämning runt omkring sig. Jag skötte och gjorde både Bullen och Onion jätte fina. tränade lite i gången med bullen. Lite fokus övningar eftersom det var ett tag sen och det gick väl som det skulle. 

Jag komemr göra ett tidsinställt till jul då ni komemr få sen lite bilder jag redigerat. 

ha det bra!! 

 

/// Anna

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards