aejbullarna

Alla inlägg den 13 december 2013

Av AEJ Bullarna - 13 december 2013 19:25

Hööj allihopa!! 

Jag igen... Men men.. emh idag red jag Blackie och jag red årets sista lektion och tror också sista gång på året om det inte blir så att jag rider i Italien. Men men.... Idag är det ju fredag den trettonde och jag måste säga att det märktes ganska mycket. 

Först hände det att det kom in en sjuk kille i stallet eftersom han älskar hästar och så blev det typ värsta drama stunden och helt mycket action i stallet. 

Sen gick vi upp till ridhuset och vi skulle egentligen ha bommar men eftersom det är så himla tråkigt så hade vi istället typ dressyr. Vi jobbade på serpentiner och volter. Jag red dem sista 20 minuterna barbacka och jag ångrar det inte men medans jag red honom barbacka ångrade jag det REJÄLT! Riktigt spetsig häst. Men jag galopperade honom faktiskt barbacka även om han verkligen försökte bocka och alltid vände in. JAG LEVER!!! 

Blackie var jätte duktig och han var såå duktig. Den ponnyn asså.. Men faktiskt i början var han gaaannsskka seg. 

I typ slutet av lektionen la sig nästan en häst (Lugano) ner och dem upptäckte att han antagligen är sjuk. 

Efter det när vi kom ner i stallet så fanns det en annan häst (Toulouse) som låg ner och flåsade JÄTTE mycket och högt.... Inte normalt av henne. Hoppas det blir bättre med allt. 

På söndag är det JULSHOW!! TAGGA TAGGA TAGGA!!

 

#Sexyface   

/// Anna

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards