aejbullarna

Direktlänk till inlägg 2 december 2013

Igår och idag

Av AEJ Bullarna - 2 december 2013 15:23

Hejsan 

Jag har inte bloggat på länge eftersom jag har haft jättemycket annat och göra och ska verkligen försöka att blogga lite hela tiden men i alla fall igår så var det tävling på MCR jag va med och anna skulle för hon hade skrivit upp sig men vet inte vf hon nt kom hon är kanske sjuk eller nåt. Jag har nt sett henne på länge och inte heller pratat för vi har nt hunnit och hennes mobil är ju sönder så vi kan nt heller smsa så det är tråkigt. Det ända sättet jag kan prata med henne på är skype men hon är nt inne när jag är det. 

Igår så var det ju tävling startlistan kom nt upp och det hade aldrig varit så sent uppe med den men det gjorde inget för mig för jag fiv´ck Wera jag blev skitglad och så men hon vägrade på första hindret men det gjorde ingenting det var ju lite tråkigt men skit samma när hon hade vägrat så bara jag svängde och började om sen vägrade hon även på femmen men då blev jag arg men jag tog det igen och då hoppade hon det sen red jag resten av banan och det gick jättebra hon var jätte duktig.

 Här kommer en bilg på banan.

 

Idag så har jag varit i skolan vi slutade halv två och detta är vår tidigaste dag så jag gillar måndagar det tråkiga är att vi har skit tråkiga lektioner vi börjar med matte sen har vi tyska och efter det har vi två stycken no lektioner och jag hatar no. Men det var faktiskt helt ok idag för vi byggde någon sån leksak eller något. Men ja tråkigt annars och massa tråkiga prov eller bereppsförhör så nt min graj precis. hejdå!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 14:45

Igår var typ en heldag i stallet hihi. Jag skötte Bullen och onion med Julia:) Dom var Lika gullig som vanligt^^ Sen städade jag mitt skåp och smörjde mina ridstövlar. Idag är det hoppning med Fairy men här kommer Lite bilder från igår: [Bild] ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 24 januari 2014 11:21


Heej allihopa! Just nu vet jag verkligen inte hur det känns inom mig. Men jag är faktiskt inte så glad måste jag erkänna. Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle rida på måndag för att jag ville så gärna rida för ulrika men nu har det hänt någ...

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards