aejbullarna

Alla inlägg den 7 november 2013

Av AEJ Bullarna - 7 november 2013 21:31

Hej alla
Som typ alla vet så rider Hagbohm onsdagar ich jag kom hem rätt sent igår och hade lite läxa så ja jag hann inte blogga igår så det får bli nu. Men ja jag red popeye och han är ganska trög men när vi hade hoppat lite så blev det bättre. Ja som sagt vi hoppade vi hade en ny ridlärare som hette Martina och jag tyckte hon var jättebra men i alla fall popeye vägrade några gånger så då höll jag på att flyga av några av dem det vr typ fem av de gångerna. Jag har ingen bild nät jag red här just nu men kan kanske fixa en. Anna red då Wera som hon har skrivit innan om ni inte har sett hennes video skrolla ner och se den här på bloggen. Hon skulle hoppa ett hinder men det ville inte Wera så hon sket i det men i alla fall så har jag en bild på det så här kommer den puss puss

Älskar den bilden den är så jävla rolig Ahhahah

Av AEJ Bullarna - 7 november 2013 18:56

Hööj allihopa!

Här komemr vidoen där jag trillade av Wera igår. Idag nör jag vaknade hade jag dock ont i ryggen. 

Hoppas ni gillade den.. hehe 

/// Anna

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards