aejbullarna

Alla inlägg den 25 november 2013

Av AEJ Bullarna - 25 november 2013 21:15

Hööj allihopa!

Idag var jag i stallet och skötte Bullen och Onion. När jag kom var Onion ute i hagen så jag och Ebba tog in honom och Patrik (en ponny som går ute i hagen med Onion). Sen skötte jag Bullen och hon var inte sååå skitig eftersom idag var det riktigt kallt och det fanns ingen lera ute i hagen utan allt var stelt så dem var inte så skitiga. Jag skötta alltså inte heller så länge utan kanske iii.... 30 minuter. Jag tog med mig slickstenen till Bullen eftersom jag vet att hon inte kan slicka slicksten och jag ville bara testa lite idag, men nej nej nej. Absolut inte skulle hon slicka, utan bita. Sen skötte jag Onion och han var absolut inte skitig men jag skötte ändå lite och jag hade fortfarande sällskap av Ebba. Jag testade lite fokus och han var verkligen inte på topp idag. han bara sket i att jag stod och kallade på honom och smackade för att få atention. Men men... nu vet jag vad jag ska träna på. 


Jag filmade Ebba när hon skötte för att hon kommer lägga upp en sköt video på hennes blogg på hur hon sköter sin fina prins Popeye. Hennes blogg hittar ni här ---> http://skackskotarna.horseworld.se

/// Anna

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards