aejbullarna

Alla inlägg den 18 november 2013

Av AEJ Bullarna - 18 november 2013 21:07

Hööj allihopa!

Som ni kan läsa på rubriken så är jag ganska förbannad. 

Idag när jag åkte till stallet va ingen av mina vänner som sagt att dem skulle vara där där. 

När jag tog ut Onion i gången så skulle han ut till hagen och jag hade såklart glömt det. 

När jag skulle sköta Bullen hade hon en riktigt trasslig svans och ajg fick damp at trassla ut den. Men den blev fin till slut.

När jag skulle ta in henne i boxen igen hade jag lagt min mobil i fickan och glömt att stänga fickan så när jag sen skulle ta på täcket på Bullen tappade jag såklart mobilen ur fickan utan at märka det. När jag gick ut till min cykel hittad ejag inte min mobil och efter 5 minuter hjärtattak hittade jag den i Bullens box och hon hade antagligen trampat på den eftersom skärmen innuti har blivit tryckt av nogåt som antagigen är Bullens hov och nu har den därför massor med konstiga sträck som täcker skärmen. Df kan jag inte se vad folk skriver till mig. 

Bajs att jag glömde stänga den där dumma fickan....   

Och nyss fick jag reda på en URUSEL grej som verkligen fått min dag sämst. 


Av AEJ Bullarna - 18 november 2013 12:29

Hööj allihopa! 

Om en stund ska jag ut och cykla till stallet. Vi får bara hoppas att det inte börjar regna medans jag ska ut. 

Jag ska iaf sköta Onion och Bullen. Sen ska jag fråga Lotta (chefen) om jag kan få en lapp om gratis ridning. För att idag pratade jag med min gympa lärare om vi inte kunde testa rida en dag med klassen. Det hade varit JÄTTE roligt tycker jag som rider då. Sen finsn det vissa tjejer i min klass som redan har ridit och dem tycker det är roligt. Så vf inte testa det med resten av klassen också? 

Men kameran följer nog med så ni får bilder senare. Nonno ska vara med mig i stallet så hon kan nog fota lite.   

Ska också hinna smörja Onions saker.. det var ett tag sen jag smorde hans saker. 

 

/// Anna

Av AEJ Bullarna - 18 november 2013 08:10

Tråkigt med skola blöö inte till stallet idag...
Ses Elin :)

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards