aejbullarna

Direktlänk till inlägg 29 november 2013

Ridningen idag!!!!

Av AEJ Bullarna - 29 november 2013 18:46

Hööj allihopa!

Just nu är jag bara såå sjukt stolt över mig själv och jag är så sjuukt glad!! 

Idag kom jag till stallet för att jag hade lektion idag och på mitt namn står det "Elliot". Fatta såååå sjukt glad jag blev. Först trodde jag inte att det var jag på riktigt soms kulle ha han utan attd em hade skrivit fel. Sen kommer flera personer fram till mig och säger att jag verkligen ska ha honom. Shieeet fatta så sjuuukt glad jag blir. Första gången jag red honom var då idag och det gick sååå sjuuukt bra. Vi började med att skritta och en sak som verkligen fick mig att bli "ledsen" var att han är så himla sjuk.. bara små barn som rider honom. Och jag försökte att få honom att bli mjuk men han drog iväg. Han galopp däremot var sååååååå jäkla fin. Asså blev helt inlove.


Men efter bara 2 varv på volten i galopp skulle jag rida en annan ponny eftersom den andra ponnyn var busig och min lärare vet att jag klarar bockande hästar så jag fick hoppa upp p den andra ponnyn. Denna andra ponnyn är Blackie. Han hade jag aldrig ridit förrut men han var riktigt fin han med. Dock piggare och mycket mer busig. han bockade 2-3 ggr men det gjorde absolut inget. Tvärtom jag dog av flabb. Blackie jobbade jag med något jag inte minns vad et heter... Men det var han inte såå duktig på. Han föredrog att dra iväg istället för att jobba. Menjag klarade av det. Hans galopp var verkligen också döööö sköön!!!!!  Två verkligen underbart söta ponnyn.!

 

 

 

Bilden är printscreenad av en video Ebba gjort på honom. Har tyvärr ingen egen bild på lilla blacki.

/// Anna 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 14:45

Igår var typ en heldag i stallet hihi. Jag skötte Bullen och onion med Julia:) Dom var Lika gullig som vanligt^^ Sen städade jag mitt skåp och smörjde mina ridstövlar. Idag är det hoppning med Fairy men här kommer Lite bilder från igår: [Bild] ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 27 januari 2014 10:39


Heeloo allihopa! Detta blir förmofligen mitt sista inlägg här på denna bloggen eftersom det har hänt lite saker och jag känner för att ha en egen blogg ett tag nu. Jag valde detta eftersom jag har haft egen blogg och nu har jag delat blogg och jag ...

Av AEJ Bullarna - 24 januari 2014 11:21


Heej allihopa! Just nu vet jag verkligen inte hur det känns inom mig. Men jag är faktiskt inte så glad måste jag erkänna. Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle rida på måndag för att jag ville så gärna rida för ulrika men nu har det hänt någ...

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards