aejbullarna

Alla inlägg under november 2013

Av AEJ Bullarna - 4 november 2013 12:27

Hej alla
Jag har inte bloggat på länge för att jag har varit på semester vi var på gran canaria och det var riktigt fint väder typ hela veckan. Just nu sitter jagbi skolan och har rast vi börjar om 6 min så ja tråkigt. Jag och Sara ska till stallet efter skolan vi slutar halv två så de är skönt. Vill ni att vi ska göra några videor och lägga ut eller vad tycker ni vi ska göra???

Här kommer några bilder från gran canaria puss puss

Av AEJ Bullarna - 3 november 2013 21:45

I morgon börjar skolan :(
Kommer veeeeerrrrrkkkkllllliiiiigggggeeenn Sakna lovet?

Fem saker som var kungligt med att ha lov:)

1. Kunna åka till stallet varje dag och typ vara där med sina VÄNNER lixom ALLA är i stallet på lovet:)
2. Sov morgon
3. Gå och lägga säg sent
4. Inga läxor typ eller jag hade några men iprensip inga:)
5. Typ kunna Göra vad som åka och handla typ 21.00 (inte så sent i know)

En sak jag har saknat med skolan hehe
Har saknat en en en sak jag upprepar EN sak och det är att vara med alla kompisar alla typ ska i väg när det är lov:(



*HÖRS*ELIN*

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards