aejbullarna

Alla inlägg den 24 januari 2014

Av AEJ Bullarna - 24 januari 2014 11:21

Heej allihopa!

Just nu vet jag verkligen inte hur det känns inom mig. Men jag är faktiskt inte så glad måste jag erkänna. Jag skrev i mitt förra inlägg att jag skulle rida på måndag för att jag ville så gärna rida för ulrika men nu har det hänt något som hindrar mig från att rida på måndagar och det finns inte riktigt någon grupp som passar mig eller som jag riktigt vill rida i. 


Men detta kan jag säga har löst sig på något sätt. Jag kommer nu rida på torsdagar med Ebba och Donkis. Det är typ den ända saken som gör mig glad. Jag vill verkligen rida för Ulrika men hon har bara en ända grupp jag skulle kunna rida i och det är den på måndagar som jag inte kan rida i. Usch....... Jag hoppas verkligen att den gruppen jag kommer rida i nu istället kommer ändra på mitt humör. Jag hoppas jag komme rkunna utveckla min ridning på ett bra sätt också i det lilla ridhuset med Fairy (hon går inte så fint i lilla ridhuset som hon går i stora). Jag hoppas också att jag kommer få rida Bullen så mycket som möjligt. 


Men men nu ska jag försöka hålla mig så positiv som möjligt och därför skriver jag att jag verkligen hoppas att det kommer gå bra att rida i den gruppen också. 

 

Världens bäst!! 

/// Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards