aejbullarna

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av AEJ Bullarna - 8 januari 2014 22:08

Red Wera idag hon var jätteduktig hon var inte så tramsig idag plus att hon galopperade hela tiden.
Idag var det ju första dagen i skolan för det har ju varit lov har inte hunnit svara på några frågor men det skulle vara jättekul om ni ställde några till så bara fråga på om allting till mig. Jag åkte till stallet typ vid 6 och va lite med Emma vi skötte våra hästar sen skulle vi ju rida och om ni undrar hade vi dressyr // Julia

Här är en bild på mig och Emma innan jullovet

Av AEJ Bullarna - 8 januari 2014 21:16

Heeloo allihopa!

Kom hem från stallet ungefär en timme sen och jag var med Elin lite och så kollade jag på min mamma som red. Tänkte bara skriva vad som händer resten av veckan för mig. Imorgon ska jag till stallet som vanligt efter skolan så tidigt som möjligt så att jag kan sköta både Bullen och Onion, som äntligen är tillbaka, i lugn och ro. 

Kanske kommer bilder om jag kommer ihåg att ta med kameran.


På fredag ska jag ju rida som vanligt.. näst sista lektionen i den gruppen sen bytar jag för att jag gillar inte så mycket att rida för den läraren jag har nu och den är för enkel för mig enligt dem andra lärarna. 

 

Lördag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Tror inte jag vill till stallet i med att jag komemr varit i stallet 3 dagar i rad. Kanske en liten sväng men jag tror inte det. PÅ söndag åker jag upp till Göteborg och då blir det såklart ingen stall för min del.   

 

/// Anna

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards