aejbullarna

Alla inlägg den 19 januari 2014

Av AEJ Bullarna - 19 januari 2014 13:38

heej allihopa! 

Imorgon (måndag) börjar den nya terminen på ridskolan och jag ska byta ridgrupp till en Rosa grupp för världens bästa lärare Ulrika. Asså jag bara älskar att rida för henne. Det händer alltid saker och jag går ut från ridhuset alltid med ett leende på läpparna när jag ridit för henne. Bästa läraren helt klart. 


Men men... Denna terminen kommer det också hända en massor med spännande saker som jag tyvärr inte kan skriva ut ännu. En av sakern kanske jag gör med Julia eller Elin, men eftersom ingen vet om detta än så ska jag inte berätta allt för mycket. Jag är faktiskt väldigt taggad.


Kommer vara i stallet mindre faktiskt bara 2 dagar eftersom jag är så sjukt fokuserad på skolan nu och jag ska försöka hålla detta hela denna terminen. 

Vill också tävla en massor med Bullen och utveckla mig med henne! Men ni komer få reda på allt med tiden så va kvar på bloggen och kommentera gärna om ni vill läsa något speciellt. 


 

/// Anna


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards