aejbullarna

Alla inlägg den 2 januari 2014

Av AEJ Bullarna - 2 januari 2014 11:00

Hej allihopa!


Nu är jag tillbaka från en underbar resa. Jag har faktiskt haft ett riktigt skönt lov, allt har varit perfekt. Perfekt också utan hästar. Ja.. ni läste rätt. Jag har faktiskt inte ALLS hållt på med hästar under lovet. Kanske lite konstigt men så var det. Idag ska jag förmodligen till stalelt om jag orkar, jag ska sköta min underbart söta Bulle. 

Faktiskt måste jag erkänna att jaghar saknat henne SJUUUUKKKTT mycket. Och såklart också Maggan och Onion. 

Jag vet inte om ni som läser bloggen är allihopa från stallet men ni som inte rider på min ridskola så vill jag bara skriva att Onion faktiskt har åkt tillbaka till sitt hem, men antagligen ska han bara vara där ända tills lektionerna börjar igen. Jag fick reda på det när jag var bortrest och det var helt sjukt, jag bölade sönder mig när jag fick reda på det. 


Men men... nu är et bara hoppas att det är som alla säger och att jag och Onion får fler trevliga skötstunder tillsammans.   


   

Hihi några selfies som jag tagit i stallet... 

/// Anna 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards