aejbullarna

Alla inlägg den 15 september 2013

Av AEJ Bullarna - 15 september 2013 21:03

Hallå
Jag vet inte hur man gör tidsinställt inlägg så det blir litetidigre för pekar inte skriva sen men go natt och har haft en bra dag med alla de bästa i stallet dålig svenska här men ni fattar hejdå??

Av AEJ Bullarna - 15 september 2013 20:30

Tjoo allihopa! 

Vi tjejer tycker att vi ska starta upp bloggen med en frågestund och vi kommer att svara på alla frågor i en video på onsdag. Kväll eller dag vet vi inte. 

Ni får gärna skriva vem frågan är till. Så att vi inte svarar på fel fråga. 

Ni kan fråga om vad som helst och inte bara om oss utan också om hästarna och ridningen. 

FRÅGA EN MASSOR NU!! VI SVARA PÅ ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD!!!! 

/// Anna, Elin och Julia   

Av AEJ Bullarna - 15 september 2013 19:35

Jag heter Julia och har en blogg med världens bästa Anna och Elin. Vi alla rider på MCR och det är jättebra. Min favorithäst heter Wera och jag älskar henne finns ingen bättre häst enligt mig. Älskar henne verkligen?? Wera är 1995 så 5 år äldre än mig och då är hon 18 jag är 13 som ni säkert kunde räkna ut. HEJDÅ!!

ELIN?

ANNA?

Hej

Av AEJ Bullarna - 15 september 2013 19:04

Hej alla!
Jag heter Elin!
Jag går då på en ridskola som är jätte bra!
Min favvo häst på ridskolan heter Fariy som det kommer komma många inlägg om!
Fariy är 10 år 2003.
Jag har skött Fariy sen hon kom i princip!
Sen rider jag också i ett annat stall men det gör jag ett ilägg om i kväll.

Lite bilder på Fariy bilderna är inte i så fin kvalité men tog dom från mobilen så.
Ha det bra//Elin

Av AEJ Bullarna - 15 september 2013 18:15

Tjoo allihopa! 

Det är jag som är Anna och jag är en av tjejerna som driver denna bloggen. 

Jag kommer från i Italien och där har jag och mina kusiner 3 ponnyn som jag tyvärr bara kan rida när jag är där. 

Alltså på sommrarna. Dem heter Toto, Viki och Isa. 

Jag är 12 år och rider på världens bästa ridskola. 

På den ridskolan finns ju såklart världens bästa hästar och ponnyer. 

Min ponnybus är då Maggan som är en b-ponny. Maggan är flugskimmel och har kolik. 

Hon får alltså inte äta godis. 

haha som tur var är hon lätt att trickträna även utan godis. 

På det stallet finns också en bulle som heter Fairy och hon är också en B-ponny men lite större än Maggan. 

Dem 2 är favoriterna. 

Ni komemr få läsa mycket om dem i mina inlägg och ni kommer få se massor med bilder på dem. 

 Maggan     Fairy

  Toto

Hoppas ni gillar bloggen och fortsätter att följa oss. 

/// Annisbullen   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards