aejbullarna

Alla inlägg den 19 september 2013

Av AEJ Bullarna - 19 september 2013 21:49

Tjoo alla ni som läser... om någon ens läser. Men jag tänkte skriva lite saker som kanske är intressanta elr lite bra att veta? 

Det e såhär att just nu när jag skriver inlägget är jag väldigt hes och förkyld. Jag har ganska ont i huvudet och jag vet inte om det är för all ansträngningen som jag gjorde idag elr om det bara är att jag är dö trött och håller på att dö på tangentbordet. Idag hade vi hälsodag förresten. 

Men vi får hoppas att jag inte blir sjuk och speciellt inte imon då jag ska hoppa finaste bullen. 

Om jag rider imorgon så är ju Lelle hemma hos mig så hon fixar nog bilder som jag sen bjuder på här på bloggen. 

Sen ville jag bara säga en sista sak ni får gärna prenumerera på min youtube kanal. Här är 1 video som jag har gjort.. har gjort fler men orkar inte ladda upp alla. Ni får trycka på videons namn så kommer ni till min youtube kanal. Enjooyy! 

/// Anna


Av AEJ Bullarna - 19 september 2013 08:26

Hej!
I går red jag hade Bella och vi hade balans.
Det gick bra först värmde vi upp hästarna red typ lite rid vägar och sånt i trav sen gjorde vi kaptensvändningar o upp sparkar.
Sen tarvade vi utan stigbyglar o utan tyglar o så skulle vi göra nån rörelse med armarna och benen skulle vi ha i luften HAHAHA
Sen galopperade vi o trava o lite sånt.
Ska fixa bilder på Bella.
Ha det bra//ELIN

Av AEJ Bullarna - 19 september 2013 07:40

Skola snart!! Orkar inte

Suddig bild för min framsida av mobilen är sprekt


Fortsätt fråga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards