aejbullarna

Alla inlägg den 23 september 2013

Av AEJ Bullarna - 23 september 2013 22:02

Tjoo allihopa! 

Idag stack jag till stallet efter skolan och Lelle följde med. Hon fotade när jag skötte både Onion och Bullen. 

Dem var lite matchade idag faktiskt. Båda hade disco grimmor. 

Men jag började med att sköta Onion och han har haft ett sår på mulen så idag tog jag på lite idominsalva och han var såååå rädd för den. Jag fick ge honom lite morot så att han fattade att det inte var något farligt. 

Men jag borstade helheten med lite olika borstar och på hela han. Sen tog jag man och svans och så hovarna och mulen. 

Jag tränade lite frihetsdressyr med honom att gå ut och in i boxen själv och att gå ut var lite svårare n att gå in. 

Sen var det dags att sköta Bullen och jag gav henne och jag tränade också lite frihetsdressyr med hene och det gick toppen.

Men efter att hon fått sin morotsbit började hon tigga.... Hahahahha hon bet mig ett par gånger men bara väldigt mjukt. som tur var. 

Men med henne fick jag lite hjälp av Ebba och Elin så det gick lite snabbare. Men hon blev VÄLDIGT fin. All gegga som hon hade på bene gick bort och ja... Bjuder på lite bilder nu. 

Det blev också en bild på mig och ELin med BULLEN!!! 

                 

haha dett avar bara ett måste att lägga upp denna bilden. Jag och Nonno min Coolish mongo. 

 

Jag och syrran Elin med världens bästa BULLE!

/// Anna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards