aejbullarna

Alla inlägg den 17 september 2013

Av AEJ Bullarna - 17 september 2013 21:17

Tjoo bloggisen!

Kolla vad jag gjorde idag i skolan... haha hade det riktigt tråkigt men jag blev riktigt nöjd med det. 

Kolla här... 

 

Det e typ bara bilder på Onion, Bullen, Wera och Ponnybusen. 

Hope you like it! 

/// Anna 

Av AEJ Bullarna - 17 september 2013 16:58

HejHej.
Ebba här jao.
Kolla in min blogg!
Pepeye.blogg.se
Vi sitter i kafeterian hur man nu stavar det?
Och jag äter upp Julias & Donnikas pommes.
Nu ska jag skämma ut Julia och lägga ut lite av hennes bilder. ^^

Blackiiii ?

Av AEJ Bullarna - 17 september 2013 16:04

Heej alla!
Ska till stallet snart ska sköta onion o Fariy tänkte titta på hoppningen.
Ni har ju säkert hört om onion.
Jaja men nu ska jag göra mig i ordning.

En bild på onion <3
Tänkte fota i dag.
Ha det bra//Elin

Av AEJ Bullarna - 17 september 2013 11:49

Tjoo allihopa!

Idag efter skolan ska jag till stallet och Elin har Onion och Bullen idag så jag ska hjälpa henne lite. 

Och systemkameran följer absolut med idag så det blir MASSOR med fina bilder efter stallet. 

Jag håller också på med en ny header och en ny design så att Onion också får vara med i Headern lite.   

Nu har jag lektion så ni får mer uppdatering senare. 

 

/// Anna 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards