aejbullarna

Alla inlägg den 26 september 2013

Av AEJ Bullarna - 26 september 2013 20:04

Hejsan
Nu är jag hemma efter att ha dansat med Maja och Elsa det gick bra men ja jag kom av mig lite ibland för vi ändra typ hela början så jag tappa bort mig men nu så ska jag ducha sen ska jag nog typ skypa med Sara och rebeka för att vi aka göra klart vår redovisning som vi ska ha imorgon och vi är inte helt klara men ja vi får se. Hejdå och ha det bäst.
Förresten ni som inte har insta så har en av mina bästisars sköthäst åkt upp till det eviga betet så ja Sara har då varit väldigt ledsen och några tjejer har en kik grupp som bland annat vi tre som har denna bloggen är med i så vi prata där hela den kvällen men ja då började typ alla vi gråta och sånt för vi alla gillade den fina fina finfina ponnyn som heter Nema finns alltid för dig Sara och det vet du.

Av AEJ Bullarna - 26 september 2013 17:51

Ja då ska man dansa idag börjar om 10 min skriver mer sen om hur det gick.

Hej

Av AEJ Bullarna - 26 september 2013 16:02

Igår red jag Bella.
Vi hade kadrilj barbacka haha
Det gick rätt bra men Bella gillar inte andra hästar så hon blev sur rätt mycket men gjorde typ inget.
Sköte också Bullen vilket gick bra!
Ha det bra

Av AEJ Bullarna - 26 september 2013 15:27

Hööj allihopa! 

Som dem festa kanske vet är det hopptävling som gällr för mig på söndag och det är min första stora klubbtävling. Jag är riktigt nervös och jag vet att jag inte komemr vinna. 

Men jag gör det mest för att testa och se hur det är på hopptävlingar och för att ha det lite roligt. 

Jag vill också börja tävla mer nu så det måste finnas en början och min resa i tävlingar börjar på söndag. 

Jag vet ännu inte om jag ska ha Wera elr om jag ska ha Bullen men vi får se. 

Imorgon blir det hoppning med Bullen iaf... Vi får hoppas på det bästa. 

/// Anna 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards