aejbullarna

Alla inlägg den 20 september 2013

Av AEJ Bullarna - 20 september 2013 22:09

Tjoo allihopa!

Idag så hopapde jag bullen och jag hoppade inte så högt, runt 40cm. Vi hoppade inte så mycket för att vi red istället en bana och man skulle ställa mycket och tänka en masso rpå galopp steg. Det var rikitgt rolig. 

I början var hon väldigt lat men sen tog jag ett spö och redan bara tt hon såg det blev hon piggare. 

Lelel följde med idag och fotade och sen kom pappa och filmade. 

Jag orkar inte att ladda upp alla bilder elr video men jag kan bjuda på en bild från idag. 

 

Inte världens bästa bild men bara för att visa er ungefär hur mycket vi hoppade och så duktig bullen var. 

Asså ni kan inte fatta that feeling man får när hon bara galopperar i full fart mot ett hinder och bara flyger över det som värsta änglabullen. OMG!!! Vill baar hoppa om henen mer och mer. 

Detta året vill jag verkligen starta någon tävling med henne. Men för säkerhetskull blir det lite blåbärstävlingar först. 

/// Anna 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards