aejbullarna

Alla inlägg under september 2013

Av AEJ Bullarna - 16 september 2013 22:01

Tjoo allihopa!

Som ni säkert redan läst i inlägget nedanför som bästa Julia skrev så har vi alla tre blivit skötare på världens gulligast Onion (som vi kallar honom) och det är bara så roligt. 

Egentligen heter han Elliot men jag kom på att om man säger Elliot snabbt och mumlar lite så blir det Onion och han är faktiskt lite lök färgad. 

Ni kan inte fatta såååå glada vi blev när vi blev uppskrivna på listan. 

Asså that moment. haha.. 

Men iaf vi har honom alla dagar förrutom onsdag och torsdag vet jag inte. Men vi sköter inte alla 3 samma dag utan det ser ut såhär:   


Måndag - Anna

Tisdag - Elin

Onsdag - Okänd

Torsdag - Elin

Fredag - Anna

Lördag - Elin

Söndag - Julia

Men eftersom vi alla 3 är bra vänner och vi 3 sköter honom så kanske de kan vara så att vi bytar dag ibland elr att vi hjälper varandra. 

Men iaf kommer ni alltså få höra om en ny gullig bulle. Egentligen är Onion inte så bullig som Maggan, Fairy och Wera är men bara för att han ska hänga ihop i allt så får han bli en liten bulle. 

Jag och Elin har också börjat dela skåp och imorgon blir det mycket jobb i skåpen. Kanske in med nya saker också. 

Jag ska köpa en ny grimma till Fairybullen och sen kanske det blir något annat också. 

 

En mobil bild som jag tog idag. Imorgon följer systemkameran nog med så det blir nya fina bilder. 

Ha det gött! 

/// Anna   



Av AEJ Bullarna - 16 september 2013 20:55

Hej bloggen idag har det varit en fantastisk dag i stallet vi alla tre blev skötare på Eliot som vi kallar Onion. Vi tycker att det är ett sötare namn och han är lite lök färgad och som sagt onion är ett engelskt ord som betyder lök på svenska. Anna som kom på namnet sa typ Eliot snabbt och fick det till Onion så därför kallar vi honom det. Vi är som sagt hans skötare och har honom alla dagar förutom onsdag och fredag tror jag vet inte riktigt men ja. Vi skötte honom för första gången idag och det var jättekul alla skötte tillsammans idg men sen kommer det nog bli en och en. Jag är världens gladaste skötare jag sköter två underbara hästar som jag är jättenöjd med. Bästa ponnysarna ever. Det kommer komma mycket om både Wera och onion och det är dags att vänja sig med att vi kallar honom onion för det gör vi hela tiden. Kommer komma många inlägg om honom av alla tre.

Fortsätt fråga på om allting!!
Här kommer lite bilder på han idag!
HEJDÅ!

Av AEJ Bullarna - 16 september 2013 14:59

Hej alla!
Har typ fixat massa med dator sen bara läger den av.
Jag har bestämt att här kommer jag mest att blogga om hästar stallet mm
Jag måste åta nu för jag ska till stallet.
Ha det bra// ELIN

Av AEJ Bullarna - 16 september 2013 14:08

Hejsan sitter och äter pannkakor med bästa Sara

Av AEJ Bullarna - 16 september 2013 12:26

Nu har vi rast har ätit inte så god mat men okej en timme kvar nu i skolan sen slutar vi! Stallet sen med Sara och träffa Anna och Elin jippi

Av AEJ Bullarna - 16 september 2013 06:31

Hej hej har precis vaknat så sen är det skola. Orkar inte det men vi slutar halv två så det är okej ha det så bra HEJDÅ

Av AEJ Bullarna - 15 september 2013 21:03

Hallå
Jag vet inte hur man gör tidsinställt inlägg så det blir litetidigre för pekar inte skriva sen men go natt och har haft en bra dag med alla de bästa i stallet dålig svenska här men ni fattar hejdå??

Av AEJ Bullarna - 15 september 2013 20:30

Tjoo allihopa! 

Vi tjejer tycker att vi ska starta upp bloggen med en frågestund och vi kommer att svara på alla frågor i en video på onsdag. Kväll eller dag vet vi inte. 

Ni får gärna skriva vem frågan är till. Så att vi inte svarar på fel fråga. 

Ni kan fråga om vad som helst och inte bara om oss utan också om hästarna och ridningen. 

FRÅGA EN MASSOR NU!! VI SVARA PÅ ALLT MELLAN HIMMEL OCH JORD!!!! 

/// Anna, Elin och Julia   

Presentation

Hej allihopa!
Välkommna till denna bloggen. Som ni kanske ser från headern kommer denna bloggen att handla om 3 hästtjejer. Ni kommer få läsa mycket om dem hästarna ni ser på headern men kanske också ridlektioner på andra hästar och tävlingar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<<
September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards